Serwis

Instrukcja serwisu RBM GROUP

W przypadku braku Internetu należy zastosować następujące czynności:

Etap I
1. Sprawdzić czy router oraz zasilacz od anteny jest podłączony do gniazda elektrycznego 230V w którym jest napięcie. 2. Sprawdzić czy kontrolki znajdujące się na routerze świecą bądź mrugają. 3. Docisnąć wszystkie końcówki w urządzeniach i sprawdzić czy żadna nie wypadła. 4. Jeśli żadna z powyższych czynności nie pomogła przechodzimy do etapu II.

Etap II
1. Sprawdzamy czy nie mamy żadnych zaległości finansowych wobec RBM GROUP. 2. Odłączyć router z gniazda elektrycznego na 10s, po czym podłączyć ponownie. 3. Odłączyć zasilacz anteny od gniazda elektrycznego na 10s, po czym podłączyć ponownie. 4. Jeśli żadna z powyższych czynności nie pomogła przechodzimy do etapu III.

Etap III
1. Wybieramy w telefonie numer serwisu RBM GROUP : 600-906-226 2. Podczas połączenia aby skontaktować się z serwisem należy wybrać numer 3 3. Jeśli połączenie wykonywane jest w dni pracujące w godz. 9-17, serwisant odbierze połączenie.

4. Jeśli połączenie wykonywane jest w dni wolne od pracy, bądź poza godzinami pracy należy nagrać się na pocztę głosową. Podczas takiego połączenia należy podać:

  • Imie oraz Nazwisko osoby na którą jest umowa.
  • Adres instalacji ( miejsce w którym odbierany jest internet)
  • Na czym polega problem z internetem

 

Serwis RBM GROUP

Tel. 1 : 600-906-226 (wew. 3)

Tel. 2: 666-275-555 (wew. 3)

Tel. 3: 632-204-890 (wew. 3)

Godziny Pracy: 9:00 - 17:00

Turek

ul. Nowa 22

600-906-226

Zadzwoń!

Godziny otwarcia

Poniedziałek 9:00 - 16:45 Wtorek - Piątek 8:00 - 15:45

Mail

*protected email*