Serwis

Jesteś naszym klientem, i masz problemy z internetem?

Zastosuj następujące czynności:

Etap I

1. Sprawdzić czy router oraz zasilacz od anteny jest podłączony do gniazda elektrycznego 230V w którym jest napięcie.

2. Sprawdzić czy kontrolki znajdujące się na routerze świecą bądź mrugają.

3. Docisnąć wszystkie końcówki w urządzeniach i sprawdzić czy żadna nie wypadła.

4. Jeśli żadna z powyższych czynności nie pomogła przechodzimy do etapu II.

Etap II

1. Sprawdzamy czy nie mamy żadnych zaległości finansowych wobec RBM GROUP.

2. Odłączyć router z gniazda elektrycznego na 10s, po czym podłączyć ponownie.

3. Odłączyć zasilacz anteny od gniazda elektrycznego na 10s, po czym podłączyć ponownie.

4. Jeśli żadna z powyższych czynności nie pomogła przechodzimy do etapu III.

Etap III

1. Wybieramy w telefonie numer serwisu RBM GROUP : 600-906-226

2. Podczas połączenia aby skontaktować się z serwisem należy wybrać numer 3

3. Jeśli połączenie wykonywane jest w dni pracujące w godz. 9-17, serwisant odbierze połączenie.

Jeśli połączenie wykonywane jest w dni wolne od pracy, bądź poza godzinami pracy należy nagrać się na pocztę głosową. Podczas takiego połączenia należy podać:

 

 

1. Imię oraz Nazwisko osoby na którą jest umowa.

2.Adres instalacji ( miejsce w którym odbierany jest internet)

3.Na czym polega problem z internetem

Turek

ul. Nowa 22

600-906-226

Zadzwoń!

Godziny otwarcia

Poniedziałek 9:00 - 16:45 Wtorek - Piątek 8:00 - 15:45

Mail

*protected email*