Jesteś naszym klientem, i masz problemy z internetem?
Zastosuj następujące czynności:
Etap I
1. Sprawdzić czy router oraz zasilacz od anteny jest podłączony do gniazda elektrycznego 230V w którym jest napięcie.
2. Sprawdzić czy kontrolki znajdujące się na routerze świecą bądź mrugają.
3. Docisnąć wszystkie końcówki w urządzeniach i sprawdzić czy żadna nie wypadła.
4. Jeśli żadna z powyższych czynności nie pomogła przechodzimy do etapu II.
Etap II
1. Sprawdzamy czy nie mamy żadnych zaległości finansowych wobec RBM GROUP.
2. Odłączyć router z gniazda elektrycznego na 10s, po czym podłączyć ponownie.
3. Odłączyć zasilacz anteny od gniazda elektrycznego na 10s, po czym podłączyć ponownie.
4. Jeśli żadna z powyższych czynności nie pomogła przechodzimy do etapu III.
Etap III
1. Wybieramy w telefonie numer serwisu RBM GROUP : 600-906-226
2. Podczas połączenia aby skontaktować się z serwisem należy wybrać numer 3
3. Jeśli połączenie wykonywane jest w dni pracujące w godz. 9-17, serwisant odbierze połączenie.
Jeśli połączenie wykonywane jest w dni wolne od pracy, bądź poza godzinami pracy należy nagrać się na pocztę głosową. Podczas takiego połączenia należy podać: