Internet

Pogoda


Kalendarz

Wrzesień 2017
Pn Wt Sr Cz Pi So Nd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

W dniu dzisiejszym są imieniny:
Tekli, Boguslawa, Linusa

Pomoc techniczna

  W przypadku całkowitego braku dostępu do Internetu

Przed zgłoszeniem prosimy sprawdzić czy:

  1. Urządzenia odbiorcze do Internetu (Routery) są włączone do prądu (Czy jest prąd w gniazdku do którego wpięte są urządzenia) ? Czy świecą diody oraz czy kable są prawidłowo podłączone?
  2. Wykonać restart urządzeń, czyli wyłączyć z prądu na około 10s i włączyć ponownie. Następnie odczekać do 2 minut, aż urządzenie się uruchomi i połączy z siecią RBM Group. Następnie sprawdzić czy posiadają Państwo dostęp do Internetu.
  3. Jeśli w dalszym ciągu nie ma dostępu do Internetu, prosimy o kontakt z Serwisem.

  W przypadku nieprawidłowego działania usługi dostępu do Internetu

Wolne działanie Internetu:

  1. Jeśli łączą się Państwo bezprzewodowo z Internetem poprzez router WiFi, prosimy podłączyć komputer „Na Kablu” omijając ten router (wypiąć kabel z routera WiFi i wpiąć do komputera).
  2. Sprawdzić komputer pod kątem wirusów (zakupić lub pobrać z Internetu program Antywirusowy i przeskanować komputer).
  3. W przypadku wątpliwości co do prawidłowego działania komputera zachęcamy do skorzystania z serwisu komputerowego RBM Group.
  4. Aby uzyskać pomoc prosimy o kontakt z Serwisem.
Kontakt z działem technicznym.